Now I am become Death, the destroyer of worlds.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

  Chat

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuthorMessage
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Fri Sep 22, 2017 5:31 am




btw. cheaters in gore every day early till late evening rounding up against us : _D

http://vidmax.com/embed/158838
Back to top Go down
View user profile
zorg

avatar

Posts : 67
Join date : 2017-02-12
Age : 28
Location : greece

PostSubject: Re: Chat    Sun Sep 24, 2017 12:01 am

hi nebo : D



forget what gore haxing serb tell u : D...

i just hate him and break balls : D
Back to top Go down
View user profile
zorg

avatar

Posts : 67
Join date : 2017-02-12
Age : 28
Location : greece

PostSubject: Re: Chat    Sun Sep 24, 2017 12:13 am



: D
Back to top Go down
View user profile
Nebo-srb
Admin
avatar

Posts : 159
Join date : 2017-02-05
Age : 42
Location : Serbia

PostSubject: Re: Chat    Fri Oct 06, 2017 8:04 am

U know feeling when u go to doc and first he says is:"i am sorry..."?
I renewed an old hip injury and surgery is the only solution now.
I was put on a waiting list for titanium replacement and in a year I came to the queue for surgery.

_________________
This time next year, we'll be Millionaires!
Back to top Go down
View user profile http://warhounds.forumotion.me
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Sat Oct 07, 2017 6:41 pm

Nebo-srb wrote:
U know feeling when u go to doc and first he says is:"i am sorry..."?
I renewed an old hip injury and surgery is the only solution now.
I was put on a waiting list for titanium replacement and in a year I came to the queue for surgery.



sorry to hear.... can u @ least walk normal? : O

oh and u better watch out monstertruck not kicks u out his clan while u get surgery : D
but somehow i have the bad taste that its all based on some angry serbian romanian whatever.. cheater(s) we pwn every day in gore...
its all strange lol u sure miss some daily fun every 18 oclock (MEZ) : _D....however... now iam not the longest inactive in list anymore : D

... they wanna take me my nebo away i swear : D
... wanna have him alone for them...



ps. now probably the benefit as an EU member would comes in handy..since as far i know u can search ur clinic alone in all that countrys and the insurance still pay its part... @ least german healthinsurance : |...
there is more or less german tourism to ungary or so lol...for new teeth.... waitime 2 days ..for the bus.. so to say : O
Back to top Go down
View user profile
zorg

avatar

Posts : 67
Join date : 2017-02-12
Age : 28
Location : greece

PostSubject: Re: Chat    Sun Oct 08, 2017 9:48 am

oh : O

well i had my hospital experience last days lol

but its not better here... unless u are an emergency u can wait even a year for these surgeries...
yeah insurance might pay but private clinic doesnt mean better docs always : D
i tell u from experience : D

ps... u must join us in gore... but u must know... its HAXORS VS MOB : D
Back to top Go down
View user profile
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Mon Oct 23, 2017 10:11 pm

Back to top Go down
View user profile
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Wed Nov 01, 2017 3:11 pm

pic u demand.. : D





bonus pic : P


Back to top Go down
View user profile
Nebo-srb
Admin
avatar

Posts : 159
Join date : 2017-02-05
Age : 42
Location : Serbia

PostSubject: Re: Chat    Sun Nov 05, 2017 11:58 am

I doubt that you can collect enough for new pc in that little jar... scratch

_________________
This time next year, we'll be Millionaires!
Back to top Go down
View user profile http://warhounds.forumotion.me
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Mon Nov 06, 2017 11:42 pm

with 2,1 euro and 50 cent coins? lol
ok was thinking about 5 euro notes today : _D

it was supposed to use as a timer anyway to overcome my lazyness : D

nah the perspective can fool : P










hmmm








btw. i have allrdy a new (used) pc : D



no joke... i landed in hospital after 5 days with that thing lol... hardest withdrawal ever!! even with heavy medication...

but now it seems to be working finally..
Back to top Go down
View user profile
zorg

avatar

Posts : 67
Join date : 2017-02-12
Age : 28
Location : greece

PostSubject: Re: Chat    Tue Nov 07, 2017 9:17 am

Nebo-srb wrote:
I doubt that you can collect enough for new pc in that little jar... scratch

not if he add 50 euros a week : D

spori btw could have built a much nicer pc with that money he spent!!!

but he was in a rush : D

ps... u should see me throw around 1-5 cents all the time... then one day realised its above 50 euros... gave them supermarket... it was 38 euros or so lol

ahh... poland... france... greece conquered... next map belgrade lol!

Back to top Go down
View user profile
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Wed Dec 13, 2017 10:09 pm



this beauty must be shown
Back to top Go down
View user profile
Nebo-srb
Admin
avatar

Posts : 159
Join date : 2017-02-05
Age : 42
Location : Serbia

PostSubject: Re: Chat    Thu Dec 14, 2017 3:15 pm

Well,author of that video dont know some facts about swamps,worms and corpses...
An oxygen-free environment like swamp is ideal to preserve the body so that the body can be kept many years after death.There are no worms that will bite him or bacteria that would break the body..


p.s. It is nice to see that you are alive. Very Happy

_________________
This time next year, we'll be Millionaires!
Back to top Go down
View user profile http://warhounds.forumotion.me
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Thu Dec 14, 2017 6:02 pm

she is raped and murdered.. and there are some translation errors in it

its surreal?!? : _D

its saltwater morass however.. it will dry fast and u walk in the dusty soil  : P

ps. that poetry is rly written from the young actor herself : O

crazy empathy on her : O


oh and last argument... of course they will find sometimes dead bodys in perfect enviroment : _D...
but here and there sure some are missed forever : P

Nebo-srb wrote:


p.s. It is nice to see that you are alive. Very Happy

oh yes!!! same : _D  Razz

pssspsp.. mostly.. the murderer just let them lay on the shoreline @ the tiny isle lol
Back to top Go down
View user profile
Spori



Posts : 233
Join date : 2017-02-12

PostSubject: Re: Chat    Fri Dec 15, 2017 11:16 am

yeah yeah.. marian dora and young female poetrys : _D



btw. the youtube user devilman666 is interesting lol...
he manage to keep his footage up.. no matter what youtube do lol


ps. and.. and if there is a preserved human body... why not also preserved worms? : _ D
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Chat    

Back to top Go down
 
Chat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 9 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Similar topics
-
» Hank Crawford Sax Player Dies at 74
» Vazno!! Obavezno procitati za nove clanove!!
» BC WTJ CHAT - QUESTION
» Dj Ashba
» Dj's Chat Room

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warhounds Alliance forum :: General Chat-
Jump to: